måndag 9 maj 2011

Morsdag samt födelsedag

Så har vi firat morsdag; barnen, två pojkvänner, Kajsa och jag. Det blev några presenter; muggar från Miljögården, en kökshannduk samt foton på de två yngsta. Nu gäller det att hitta passande ramar så jag kan hänga upp dem på väggen.



Naturligtvis blev även mormor firad, hon fick en blåvinge som jag tycker är så fin. Glömde att fotografera men hittade en bild på nätet.






Sist, men inte minst, firade vi minstingen, sonen som blir 17 år i dag!!
Det blev många fina presenter, mest i form av presentkort till stadens coola klädaffär.
Efter alla tårtbitar som slunkit ner borde man ju trampa eller traska allt vad man hinner, suck. Solen värmer så det borde inte finnas några ursäkter...så kanske tar jag en promenad...om en stund.


Ha det gott alla vänner!
Marianne

2 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Du hade en fin morsdag,det första jag tänker när jag kommer in på bloggen är att färgen är blå ? gtattis till sonen ,sjutton år å livet leker.Hoppas du har det bra .kramis Nette

Lisbet sa...

Det var mycket firande på en gång!
Vackra muggar och fina bilder!
Sköt om dej!