fredag 9 mars 2012

Trevlig helg

Önskar dig en trevlig helg med denna bild. Fick figurinen i present av min syster med familj i går då de återvände från sin semesterresa i Vietnam. Efter två veckor i sol och värme får de nu återgå till vardagen i detta blåsiga marsväder. Men solen lär ju komma snart igen, värmen likaså.


Jag skall nu ägna dagen åt att sy gardiner till mina föräldrar, de flyttar snart in i sin nya lägenhet alldeles intill oss. Flyttlasset går endera dagen, men lite småpyssel finns ännu. Jag är glad för deras skull, de slipper snöröjning, gräsklippning osv. Jag hoppas att de kommer att trivas i sitt nya hem.

Ha det gott!

Marianne

2 kommentarer:

Käranån sa...

Önskar dig en skön helg!

Lisbet sa...

Jag hoppas att du har det bra och att föräldrarnas flytt också gick bra! Skönt för dem att slippa det där extra jobbet som hör till i egnahemshus, som jag antar att de bott i...

Snart har vi en varmare årstid på kommande!
kram