måndag 4 juni 2012

Vårt bröllop

Efter en längre paus vill jag nu berätta att jag gått och gift mig...kanske överraskande för en del, men för oss två kändes det helt rätt. Nu är allt som det ska vara, jag mår bra, min man mår bra, livet känns härligt. 

Vigseln hölls för drygt en vecka sen i Jakobstads kyrka, efteråt hade vi fest för ca 30 inbjudna gäster. Vi fick uppleva en minnesvärd dag med de allra närmaste och våra vänner. Vi åt god mat tillrätt av en superkock, lekte och dansade så att fötterna värkte efteråt. Vi är så tacksamma över att ha goda vänner, det värmer i hjärtat. Nu fortsätter livet som herr och fru, bättre kan det inte bli, jihuuu!




5 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Grattis så kul att det blev så .En överraskning blev det men en trevlig sådan ,Grattiskramar ,Nette

Hantverkarglädje sa...

Det är ju alltid en glad nyhet när någon gift sig så jag grattar och önskar er allt gott.

Lisbet sa...

Jättegrattis till er båda två!
Du är en vacker brud! :)
Så härligt att höra glada nyheter!
Ha en fin vecka!

Lisbet sa...

Här är jag igen!

Jo, du har så rätt. Hoppas nu bara att den kom fram, för vi ville verkligen vara med och gratulera!

lyckobo sa...

Varmaste varmaste Gratulationer till er två!!!! Härligt att du funnit lyckan igen :). Ni är så stiliga båda två, och buketten är hur vacker som helst!
Njut av sommaren!!!