lördag 1 december 2012

Välkommen december

Mörka november är förbi, nu kommer december med ljus och frid! Så hoppas jag att det blir. November var ingen trevlig månad för vår del, sjukdomar och oro kom till vår del, nu hoppas jag att det lugnar ner sig!!

Här har jag länkat till en ljuvlig julblogg där det finns de mest fantastiska bilder, titta och njut!

Tänkte söka några pinnar och göra denna fina vägggran
I dag blir det pepparkaksbak, julkortspyssel samt god mat med de käraste; maken och barnen.
Jag önskar Dig en skön Lillajul, hopas du får njuta av värmen från de närmaste !


Marianne

4 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Kul idé med pinngranen ,inte kul med sjukdomar .Ha en trevlig lillajul ,Nette

Snäckskalsdalen. sa...

Den väggranen slog ju alla rekord i snygghet och läckerhet, vill jag också ha. Jag måste spara bilden om det går bra! Så fint!
Agneta kram

Käranån sa...

Önskar dig och din familj en fridfullare december än vad november har varit. Vackra bilder du visar! Ha en trevlig helg!

lyckobo sa...

Så mysiga julbilder! Hoppas det har ordnat sig för er? Har själv också varit i dåligt skick en längre tid, och legat lågt med både bloggen och besök på andra bloggar...men allt ordnar väl sig!

Ha en riktigt God Jul med de dina!