fredag 29 oktober 2010

Dofta gott

Mina två favoritdofter ser du här:
Flowerbomb by Viktor&Rolf var fjolårets julklapp av äldsta dottern.
Jag tycker inte om starka dofter så denna parfym passar mig bra. :))




En annan gammal favorit är Flower by Kenzo.




Tror det blir att ta ett varmt bad i kväll, tända några ljus och hälla upp ett glas rött.
På måndag skall jag börja i zonterapi, hoppas få hjälp med min hälsa på det viset. Har också köpt aloe vera som jag dricker en klunk av varje dag.
Jag önskar er en skön helg, njut av hösten!
Marianne

5 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Jag höll i flowerbomben men valde Miss Dior senaste helg. Hoppas att du får hjälp av zonterapin, men det låter som om du får en fin kväll! ♥

Nette Cecilia sa...

Jag är ju doftallergiker så det är parfymlöst hos oss,låter som du har en myskväll framför dig,själv kommer jag från stan ,det var hemskt att köra i regnet o mörkret,hoppas din hälsa blir bättre,kram Nette

Hantverkarglädje sa...

Njuter med dig i kväll för jag har just ätit och smuttar ännu på ett glas rött. Har prövat zonterapi för dålig rygg och det ger avslappning så lycka till och ha en skön fredagkväll.

Rose Garden Malevik sa...

Låter skönt :)
Håkan

lyckobo sa...

Mmm, kunde inte leva utan ett stänk av parfym dagligen, min favvo är Daisy av Mark Jacobs för tillfället..Hoppas du får hjälp av zonterapin!!! Har ett glas rött här också, SKÅÅÅL!!! Skön Helg!