söndag 24 oktober 2010

Tack för alla hälsningar!

Visar en liten bild från förra hösten, den får symbolisera hösten och älgjakttider.
Samtidigt vill jag tacka för all hälsningar som jag fått här på bloggen, de värmer.

Jag skulle vilja visa mina nya glasögon, mina nya skor, min nya kappa som jag låtit sy upp samt några sjalar jag virkat, det får bli en annan gång. Jag har hamnat i en ond cirkel med hälsan, fått en medicin som kroppen inte tål. Nu skall jag vara utan mediciner i en vecka för att se om det blir bättre. Jag måste ärligt säga att jag har varit rädd! Jag är trött, vilar mycket, är sjukskriven, dessutom har jag tappat tron på läkarna och deras mediciner. Nu vill jag bara vila tills jag får mer krafter, sen får jag väl öppna börsen och gå till en naturterapeut, där tror jag att jag kan få hjälp.

Men jag njuter av era fina bilder, av att se att ni är kreativa, och jag kommer igen! Skall bli kul med julpyssel småningom. Ha det så bra alla!
Marianne




7 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Låter som om du inte haft det så bra. Jag har nog undrat när du inte synts ,hur det är med dig.Hoppas du får någon hjälp,Många kramar Nette

Hantverkarglädje sa...

Skönt att se ett inlägg på din blogg. Det är ju alldrig trevligt att må dåligt men inget brukar stanna helt så alla krämpor brukar ju förändras, vanligtvis till det bättre. Mediciner är svåra, det som passar en passar inte den andra. Allt gott till dig, vi väntar på dig här ute i bloggvärlden.

Lyckoslanten sa...

Hoppas på att allt så småningom ger sig. Så här ska du inte behöva ha det! Ser fram emot den dag när din hälsa är i balans igen och vi kunde ha en pysselstund tillsammans! ♥

Anonym sa...

Oj usch då, inte lätt me såna där mediciner. Hoppas det reder upp sig nu för dig och du hittar nåt som passar just dig. Varma hälsningar från svägerskan Carola.

Huset vid ån sa...

Hoppas att det ordnar sig för dig!

Hoppas att du får en bra dag iallafall....

Kram Therese

Lisbet sa...

Fin bild!
Jag hoppas att du börjar må bättre och blir piggare så småningom.
Själv har jag varit borta från jobbet i två veckor, pga flunssa. Jobbat denna vecka, men är väldigt, väldigt trött efter flunssan. Glad att det är helg just...
Sköt om dej bra!

Black Iris sa...

Håller tummarna för att allt reder upp sig så snart som möjligt.
Krya på dig!

Maidi