fredag 23 december 2011

God Jul

Kajsa pysslar inför jul


Jag vill önska alla mina bloggvänner en riktigt fridfull julhelg! Hoppas ni får vara friska, njuta av samvaro med familj och släkt, äta gott och kanske få en klapp eller två. Jag kommer att fira julafton hos mina föräldrar, tillsammans med min sambo, barnen samt syskon och deras familjer. Vi blir många runt bordet, alla bidrar med lite mat, blir säkert många godsaker. :) Jag har städat och stökat färdigt, ikväll blir det bastu och uppesittarkväll med de närmaste.


Jag kom av mig med bloggskrivandet under hösten, tappade suget. Har inte läst era bloggar så värst flitigt, men tänkte ta nya tag efter nyår. Tills dess GOD JUL!


Marianne



7 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Tänkte nog vart du försvann men det är så svårt att ropa här på bloggen .Ni ska ha en trevlig jul tillsammans ,kramar Nette

lyckobo sa...

Vilken söt liten kisse!
Ha en God Jul med dina nära och kära!!!

Lyckoslanten sa...

God Jul Marianne! ♥

Lisbet sa...

Gullig kisse som ser så förväntansfull ut.

Jag önskar dej en riktigt skön julhelg!

Gugis Pärlor sa...

God Jul till dig!

Julkram Gugi

Hantverkarglädje sa...

Det var då en gullig katt på bilden.
Önskar dig god fortsättning på helgen.

Lisbet sa...

God fortsättning!

Skönt med vardag igen...
Ha en fin dag!
kram