fredag 16 augusti 2013

Finaste presenten

Mina barn har gett mig den finaste gåvan nånsin, ett halsband specialdesignat för just mig! Med initialer på mina tre barn kommer jag nu att möta livet och dess utmaningar, stolt ska jag bära det fina.
Av Ida, Fanny och Axel
Smycket är beställt härifrån, hoppas du också hittar något du gillar.
Nu duschen, sen jobbet för sista dagen denna period, sen har jag 2½ veckors ledighet. Skall försöka peppa mig att få mycket gjort under den tiden, det viktigaste är dock att träffa vännerna de närmaste veckosluten, det ser jag fram emot!

Ha en skön helg!

Marianne

3 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

snyggt halsband ,vi ska väl också komma norrut nästa helg ,det är ju den där marknads tån som drar ,trevlig helg ,nette

Snäckskalsdalen. sa...

Oh, vilket fint halsband, det var riktigt rart på alla sätt och vis! Och en gullig present.
Skönt med semester!
Agneta kram

Gugis Pärlor sa...

Oj, det var ett snyggt halsband och gullig present! Ha en skön semester! Jag använder mig mest av photoscape då jag gör ramar och sånt,,, Tycker att det är ett lätt program!

Kram Gugi