tisdag 7 februari 2012

Solen gör under

Efter gårdagens feber känns allt bättre nu, nyduschad och fräsch tänkte jag nu pyssla lite. Kvällens gympass lär jag nog få hoppa över, det sägs vara en långdragen förkylning, så man gör bäst i att ta det försiktigt. 
Är ensam hemma nu, sonen återvände till sin far i söndags. Lite tyst och tråkigt, men jag har ju Kajsa. Förhoppningsvis orkar jag koka lite mat till sambon idag, blivit lite si och så med den saken de senaste dagarna.

Jag vill visa en fin present som jag fick i helgen: en handgjord fin tvål. Sonens flickvän hade den med sig, med hälsningar från hennes farmor i Helsingfors. Man blir så glad när nån tänkt på en, tack!


Tänker på alla mina vänner som stöttat mig och funnits till, känner stor tacksamhet. Vi har alla bättre och sämre tider, vi behöver varann i sorg och glädje. Tack, ni är guld värda!

Marianne

2 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Det är nog kul att någon tänker på en ibland,solen behöver alla nu ,kram nette

Snäckskalsdalen. sa...

Så gullig present du fick! Ja, man blir glad, det blir man.
Hoppas du känner dig piggare nu.
Agneta kram