onsdag 4 juli 2012

Födelsedag

I dag blir äldsta dottern 23 år, grattis, grattis gumman!
Hon är just nu på väg hem från Stockholm, bussen anländer om en timme.  I helgen blir det kalas på sommarstugan, jag har beställt varmt och vackert väder.
Bilderna är tagna för två år sen, då hade vi kalas vid fäboda
När jag var tjugotre blev jag mamma för första gången, tyckte att jag var väldigt mogen och vuxen. ;) Vår lilla Ida var och är fortfarande väldigt snäll, en perfekt dotter. Jag har tre underbara barn att vara stolt över, det är en stor lycka att få vara mamma. Jag känner mig inte nämnvärt äldre, kanske lite klokare än då för tjugotre år sen. Jag önskar att Ida hittar sin plats i livet, att hon får må bra och vara lycklig, att hon får jobba med det hon brinner för: skrivandet.

Er andra önskar jag en fortsatt trevlig vecka, njut av solen och värmen!

Marianne

4 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Grattis till dottern ,hoppas det blir väder som heter bra till helgen ,kram Nette

Snäckskalsdalen. sa...

Å, den bilden från 2 år sedan minns jag, jag minns hatten! Är hon så stor nu.....tiden går fort. Men du kan vara lycklig som har välartade barn, det måste vara det bästa som kan hända!
Och tack för önskan om sol, för se det har vi ingen, det har varit fint väder i två hela dagar men nu spöregnar det och spöregnar, så jag hoppas inte ni har sånt väder i antågande!
Hälsa födelsedagsbarnet!
Agneta kram

lyckobo sa...

Grattisar till dottern! Så fint du skrev om/till henne! Verkar som dina drömmar går i uppfyllelse angående vädret, i alla fall imorgon lördag :)

Ha det bra!

Lisbet sa...

Grattis i efterskott till dottern!
En del av helgen var det ju soligt, så tur med vädret hade ni. Skönt med regnet som kom i natt....
Ha en fin början på veckan!