onsdag 10 augusti 2011

Yesterday-My day



I går var det kalas, fick besök av mina föräldrar, syskon, kusin samt två av mina barn. Presenterna blev många...

Mammas och pappas present fick jag tidigare, valde själv att köpa en del praktiska saker till köket, sånt som alltid behövs. I det första paketet, det som jag fick av min älskade vän fanns följande:






Idas present, vackert inslaget innehåll en uppskattad pryl:
köpt härifrån








Av syrran, lillebror samt kusin fick jag prydnads/nyttogrejor, allt i min smak.








Barnen, vilka inte längre är några bebisar precis, ville köpa detta när vi var till affären. Hängdes på toalettdörren så att varje gäst fick ta en slickepinne innan de for hem, hahhaaa. :)



Jag tackar alla som besökte mig, känner mig rik som har föräldrar, syskon och övrig släkt nära.



Vi har mulet och grått och endast 12 grader, brrr. Nu bär det av till Kokkola, skall med min blivande svägerska på brudklänningsprovning, snart blir det bröllop!

Ha en bra dag!


Marianne

6 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka fina presenter! Och nyttiga, tänker på stickorna.
Och vi har kallt och mulet och storm idag!
Agneta kram

Lyckoslanten sa...

Det var inga dåliga presenter! Stickorna skulle jag också gärna ha samlade så där! Är glad för din skull! ♥

Nette Cecilia sa...

Men oj så många presenter du fick på din dag grattis i efterskott.Hoppas ni hittade en fin klänning .Här har det varit 15 grader idag ,men ikväll var det soligt så det kändes varmare,har varit ute o röjt i trädgården.Vi har också fått ny beläggning på vägen ner till byn idag .Håller med lyckoslanten är glad för din skull,kramar Nette

lyckobo sa...

Grattis grattis på din dag! Fina gåvor har du fått! Det enda som är roligt med att fylla nuförtiden är just gåvorna ;)!
Jaaa,en dubbelsäng skulle väl vara något, vi har ju ändå varit gifta så länge i dethär laget, så det spelar ingen roll hur man sover, hih!

Ha det så bra!

Hantverkarglädje sa...

Grattis i efterskott. sätt igång och sticka, det känns mysigt i sånt här väder. Allt gott till dig.

Lisbet sa...

Grattiskram till dig!
Fina presenter fick du :) omtänksamma sådana.
Ha en fin torsdag, kanske solen tittar fram idag...
kram