torsdag 12 augusti 2010

Augustifest

Så har min födelsedag firats lite i portioner i flera veckor känns det som.
Jag vill tacka för alla fina presenter och blommor jag fått. Det är fint med höstliga blommor vid vår trappa, hoppas de blommar länge än.





Fler fester är på kommande, bla. en släktträff nu på söndag, det ser jag fram emot.
Eftersom jag flyttat från hemtrakten är det sällan jag träffar min stora släkt, det skall bli kul att se alla, umgås och äta gott.





Denna bild hittade jag när jag googlade.




I planerna ingår ju att ha kräftskiva småningom.
Det gäller att välja noggrant vem man bjuder, en del av våra vänner är skeptiska till dessa delikatesser, men jag tycker ju att de kan lära sig att äta dem, hahhaaa!!
Inbjudan kommer snart, så var beredda.
Ha en skön helg, hoppas på fint väder
Marianne ♥

4 kommentarer:

Hantverkarglädje sa...

Synd att jag inte ingår i den vänkretsen haha. Har alldrig smakat en kräfta men däremot hummer och räkor och det är helt ok. Du måste begära av dina vänner att de inte mäste äta men däremot smaka för så gjorde vi ju åt barnen förr. Antar att dy fyllt jämnt så grattis i efterskott.

Lyckoslanten sa...

Försenat Grattis! Jag visste att jag skulle missa din födelsedag och hade tänkt gratta dig innan vi åkte. Ser att du har blivit ordentligt firad!
Kräftskiva är aldrig fel! Ha en skön helg! ♥

lyckobo sa...

Grattisar på din födelsedag!!!
Mums, jag vill också på kräftskiva, gottgott!!!

En skön helg till dig!

Creative Momone sa...

Tack för gratulationerna! :)
Jag har inte fyllt jämnt, men lite halvjämnt kan man säga. ;)