tisdag 5 juli 2011

Hon gjorde det!

Grattis än en gång! Dottern fick sin studieplats, nu blir det att studera mediakultur i tre år. Är ju inte så insatt i vad utbildningen går ut på, vet att det nog mest handlar om att fotografera och uttrycka sig via sina bilder. Dotterns blogg hittar du här.




Detta blir kul för både mor och dotter, jag hoppas ju naturligtvis att jag också får lära mig något på vägen, skaffa mig en bra kamera, lära mig om hur en bra bild ska tas osv. Riktigt spännande! :)

Ha en bra dag trots att vädret är lite trist, kanske tar man itu med något pyssel? Jag får kaffefrämmande på eftermiddagen så det blir en del prat och skratt.


Marianne

4 kommentarer:

Lisbet sa...

Stort grattis! Glädjande nyheter!
Så otroligt bra att få en studieplats.

Ha en bra möjligen-pyssel dag!

Nette Cecilia sa...

Så lättad hon var ,var inne o läste hennes blogg ,så roligt för henne att få göra det hon vill göra,tänk om det funnits sådan utbildning på min tid,Kramis Nette

Unknown sa...

tack mamma! <3

Snäckskalsdalen. sa...

Det var roligt och det gör ju att man blir sporrad! Gratulera henne! Och visst är det fint när man kan åtnjuta de ungas nya kunskaper, jag älskar det, för för dom är det så enkelt....
Agneta kram