fredag 22 juli 2011

Jakobs dagar

En liten titt på utbudet här i "Jeppis". Såg en massa godis, mmmm.... men avstog eftersom jag köpte en massa lakritsremmar i går, de är i min mage å puttrar just nu. Att man aldrig lär sig, suck. På första bilden är jag och min dotter på stan, lyssnar på ett band som spelade. Sen kommer godis på löpande band...














Nu i kväll blir det att göra stan, kanske sitta på en uteservering, träffa vänner och lyssna på musik. Ha det gott i sommarkvällen.


Marianne

3 kommentarer:

Käranån sa...

Du ska ha det riktigt bra på "Jeppis dagarna" och va mycket godis du visar. Själv sitter jag vid villan och väntar att få gå i bastun...

Hantverkarglädje sa...

Ja visst finns godis så det räcker på Jeppisdagarana. Det hör ju till att man skall unna sig lite då.

Lyckoslanten sa...

Nog såg jag de där godisstånden allt, men för mig blev det inget socker! ;o) Dig missade jag också! Nu är det skönt att vara tillbaka i hemmets lugna vrå igen! ♥