onsdag 27 juli 2011

Vardagslyx

Fick en present för en tid sen av min gulliga systerdotter. Hon är intresserad av att sy både kläder och Tilda-dockor, nu har hon även tillverkat smycken. Jag blev förärad ett armband i ull, i granna färger, samma färger som jag har i min festtunika. Gissa om jag blev glad?









Tunikan köpte jag till dotterns studentfest i våras hos Bjons. Den är av märket Elton, tillverkad i linne.



Så fick jag ett paket på posten i dag, det innehöll goda dofter. Man kan bli glad för så lite, nu kan jag njuta av att dofta gott efter duschen.





Ha en skön onsdagkväll!


Marianne

3 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Vilket jättefint armband! Och härliga bad och spaprodukter, gott!
Agneta kram

LyckligaPraliner ♥ sa...

Tunikan ser snygg ut! :)
Ha det bra/ Ann-Louise

Johanna Stålros sa...

Fint armband! Kram J