fredag 17 september 2010

Dottern

Fanny har födelsedag i dag, hon blir hela 18 år!!
Jag har fått lov att visa hennes foto på bloggen, det är pinfärskt, taget nu i augusti.





I morgon blir det fest med familjen och släkten, men i kväll blir det fest med kompisarna, och gissa vart det bär av nu när man har åldern inne?

Grattis och hoppas det blir en trevlig kväll!








Kudden fyndade jag i en affär i stan. Den är säkert också passande för en nyfödd bebis, men jag ville ge den till Fanny. Den kan hon spara som minne, ta fram när hon vill.

Annars är det bråda tider i dotterns liv, hon tar studenten i vår. Nu har skrivningarna börjat, en del ämnen tentar hon redan nu i höst, en del på våren. Det är spännande tider!
Så skall hon börja ta körkort, hohhojajaa, blir man gammal eller? ;)

9 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

18 år......Gratulera jättemycket!
18 år, tänk, det var ett slag sedan, säg till henne, snälla, att roa sig och ta för sig här i livet!
Agneta kram

Marlene sa...

Massor med Grattiskramar till din söta dotter på hennes 18årsdag,Kudden var jättefin!!!

Kram Marlene

Gugis Pärlor sa...

Grattis till dottern på hennes 18-årsdag! Den åldern var väääldigt efterlångtad minns jag och så är det väl än... Fin present!

Ha en fin kväll båda två!

Kram Gugi

Huset vid ån sa...

Ett stort grattis till din söta dotter.....
Tänk vad tiden går fort, det är på barnen man ser det....
För vi blir väl inte äldre? Fniss!

Må så gott!
Kram T

Lyckoslanten sa...

Nu när jag sitter här i huvudstaden ser jag ditt inlägg om den fina dottern! Tydligen dyker dina inlägg upp senare i min blogglista!
Hoppas allt går väl med studentskrivningar och allt annat hon har för sig!
Ha en skön söndag! ♥

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Så fin dotter och grattis!
Fin kudde med vacker text.
Ha en skön Söndag!
Kram Anette

Malin - Ebbas änglar sa...

Vad fin hon är din dotter. Förstår att du är stolt över henne.
Dom växer upp så skrämmande fort, våra barn. Plötsligt tar dom klivet in i vuxenvärlden. Kudden är en underbar gåva, ett minne för livet.

Läser att du lider av depression. Har sedan -03 oxå haft en jobbig period av mitt liv. Det är faktiskt först nu som jag vågar hoppas o tro att jag kan hantera mina perioder, för 'frisk' blir man ju aldrig.
Mitt pysslande har varit REN terapi för mig, men oxå bloggen har kommit att betyda mycket.

En underbar vandring du fick tillsammans med din väninna. Sådant är oxå balsam för själen.

Må så gott ",
Stor kram Malin♥

Käranån sa...

Grattis till dottern, och eftersom jag har två barn som passerat den åldern är det kanske inte så svårt att gissa vart hon tog vägen den kvällen... får önska henne lycka till med körkort och studentskrivningarna!
Härlig "husmorsvila" du har haft!!

Black Iris sa...

Ja den åldern är en härlig tid.
Oj så mycket hon har framför sig.

Maidi